1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 2
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Czerniak uda lewego Clark III
Betka8

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 6781

PostDział: Nowotwory złośliwe skóry, czerniaki skóry i oka   Wysłany: 2015-07-13, 12:59   Temat: Czerniak uda lewego Clark III
Dziękuję Wam za słowa otuchy i porady związane z postępowaniem po biopsji węzła wartowniczego jak i w późniejszym okresie. Jestem z Zielonej Góry i tu jestem leczona. Wynik badania był tylko robiony w Łodzi (widocznie tam zielona Góra wysyła). Denerwuje się jaki będzie wynik biopsji węzła wartowniczego, bo od tego chyba sporo zależy, ale skoro lekarz zadecydował, by to zrobić to wolę mieć to za sobą. Piszecie, że wstępnie dobrze rokuje patrząc z wyników więc jest nadzieja ( chociaż pod tym względem jestem pechowa).
  Temat: Czerniak uda lewego Clark III
Betka8

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 6781

PostDział: Nowotwory złośliwe skóry, czerniaki skóry i oka   Wysłany: 2015-07-13, 08:59   Temat: Czerniak uda lewego Clark III
Witam
Zdiagnozowano u mnie czerniak złośliwego. Jak wszyscy którzy są na tym forum z tą chorobą jestem załamana i przerażona. Od lekarzy za dużo się nie mogę dowiedzieć. Przeczytałam posty innych użytkowników i pocieszeniem dla mnie jest tylko to w tym całym nieszczęściu, że narazie lekarze chyba dobrze postępują co do sposobu leczenia, bynajmniej na tym etapie.

Opiszę moja sytuację.