1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 9
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Rak piersi potrójnie ujemny
Iwona

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 19348

PostDział: Nowotwory piersi i ginekologiczne   Wysłany: 2013-08-12, 17:27   Temat: Rak piersi potrójnie ujemny
Ojej, nie mogę być wyrocznią, przecież nie jestem lekarzem ale moim zdaniem lepiej niech zobaczy to i jeden i drugi lekarz.....lepiej dmuchać na zimne. Wasza onkolog niech Wam poradzi, czy potrzebna jest konsultacja chirurga.
  Temat: Rak piersi potrójnie ujemny
Iwona

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 19348

PostDział: Nowotwory piersi i ginekologiczne   Wysłany: 2013-08-12, 15:20   Temat: Rak piersi potrójnie ujemny
Może to być zator z chłonki albo guzek nowotworowy (mniej prawdopodobne), zmianę powinien zobaczyć lekarz, zrobić biopsję a materiał podać do analizy histopatologa. Takie zgrubienia często się robią bo wycięciu węzłów. Widziałam wiele pań z takimi guzkami w ręce po stronie operowanej piersi. I nikt nie robił larum, że to nowotwór choć nie można tego wykluczyć, tym bardziej przez internet .
  Temat: Rak piersi potrójnie ujemny
Iwona

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 19348

PostDział: Nowotwory piersi i ginekologiczne   Wysłany: 2013-07-10, 15:25   Temat: Rak piersi potrójnie ujemny