1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22
2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.
|
|
Autor |
Wiadomość |
Temat: Śluzak otrzewnej |
Madzia70
Odpowiedzi: 77
Wyświetleń: 29962
|
Dział: Nowotwory piersi i ginekologiczne Wysłany: 2017-01-15, 16:51 Temat: Śluzak otrzewnej |
LookRoss napisał/a: | Profesor który operował jest onkologiem. |
Czy chirurgiem-onkologiem? To bardzo istotna różnica. Właśnie chirurgom-onkologom zawdzięczam u swoich pacjentów takie kwiatki jak leczenie hormonalne bez wskazań. |
Madzia70
|
Dział: Nowotwory piersi i ginekologiczne Wysłany: 2017-01-13, 06:39 Temat: Śluzak otrzewnej |
LookRoss,
Tu Ci nie odpowiem, bo nie jestem onkologiem i nie znam się na leczeniu onkologicznym. |
Madzia70
|
Dział: Nowotwory piersi i ginekologiczne Wysłany: 2017-01-12, 18:58 Temat: Śluzak otrzewnej |
LookRoss napisał/a: | Czemu na tym wyniku nie ma słowa o śluzaku? |
Jest:
LookRoss napisał/a: | Mucionous Neoplasm |
LookRoss napisał/a: | Chodzi o tzw DPAM? |
Tak, wygląda na to, że chodzi o DPAM, a nie PMCA, jeśli o to pytasz. |
Madzia70
|
Dział: Nowotwory piersi i ginekologiczne Wysłany: 2017-01-12, 18:29 Temat: Śluzak otrzewnej |
Proponuje się klasyfikację, rozróżniającą wysoko i nisko zróżnicowaną postać śluzaka rzekomego otrzewnej. Zgodnie z tym, co napisałam powyżej - tu mamy postać wysoko zróżnicowaną, dzielącą się wolniej, a zatem mniej groźną. |
Madzia70
|
Dział: Nowotwory piersi i ginekologiczne Wysłany: 2017-01-12, 18:14 Temat: Śluzak otrzewnej |
LookRoss,
Nie każdy nowotwór jest rakiem, choć każdy rak jest nowotworem.
Nowotwory dzielimy na niezłośliwe (np. brodawka na skórze jest nowotworem niezłośliwym) i złośliwe (raki, mięsaki, chłoniaki...)