1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22
2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.
|
|
Autor |
Wiadomość |
Temat: Rak jelita grubego, przerzuty do wątroby |
lida81
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 5053
|
Dział: Nowotwory przewodu pokarmowego Wysłany: 2012-06-11, 14:44 Temat: Rak jelita grubego, przerzuty do wątroby |
Dziękuję.
|
lida81
|
Dział: Nowotwory przewodu pokarmowego Wysłany: 2012-06-11, 12:27 Temat: Rak jelita grubego, przerzuty do wątroby |
Dziękuję za szybką odpowiedź
Domyślałam się tego, ale nie jestem lekarzem.
Pytam dziadka czy ma jakąś diete?
Twierdzi, że lekarz zalecił ograniczenie białka do minimum. Ale rozmawiałam z siostrą, która mieszka z dziadkiem i ona twierdzi że dziadek mleko je, jogurty. Martwi mnie to wszystko. To temat na długą rozmowe.
Poczytałam trochę na forum i widzę że dieta lekkostrawna.
Soki warzywne. Zdaję sobie sprawe że to lekarz prowadzący decyduje o diecie i dowiem się dopiero na miejscu.
Zanim jednak do wizyty dojdzie chciałabym mu jakoś pomóc... |
lida81
|
Dział: Nowotwory przewodu pokarmowego Wysłany: 2012-06-11, 11:59 Temat: Rak jelita grubego, przerzuty do wątroby |
Witam serdecznie.
Moj dziadek ma raka jelita grubego z przerzutami do wątroby.
Bierze chemię- przyjmuje Xelox.
odwiedziłam go wczoraj.
Szczegółów choroby nie znam. Nie wiem dokładnie z czym mam do czynienia.
19.06 jade z nim do lekarza do Kielc. Czhcę się dowiedzieć od lekarza osobiście z czym mamy się mierzyć i czy dziadek ma jakieś szanse. Wygląda i czuje sie coraz gorzej.
Chudnie w oczach...
Ma 80 lat. Do tej pory był w pełni sprawny fizycznie, umysłowo i ogólie jak na swój wiek wyglądał i czuł sie dobrze, dużo jeździł na rowerze. A teraz mimo tego że przyjmuje chemię, jest coraz gorzej nie wiem czy chemioterapia daje takie skutki uboczne...
Dokuczają mu biegunki .