1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
cellulae carcinomatosae microcelluleres
Autor Wiadomość
magdal 



Dołączyła: 05 Lut 2013
Posty: 500
Skąd: łódzkie
Pomogła: 105 razy

 #61  Wysłany: 2013-05-01, 21:54  


Michał, bardzo ci dziękuję za te wiadomości. Dzielisz się swą wiedzą i tak to odbieram. Na pewno nie jako mądrowanie czy "rewolucjonizowanie" albo podważanie czyjegoś zdania. Nie jestem lekarzem ani jakimś fachowcem, więc nie oceniam. Ja też cały czas konsultuję się w sprawie mamy- na szczęście w dobie internetu jest to łatwiejsze i mimo świątecznego czasu nie niemożliwe.

Uważam, że wszystkie "dane" będą nam pomocne w rozmowie z lekarzem radioterapeutą, ale - na szczęście! - nie do mnie będzie należec deyzja o dalszym procesie "leczenia"( wszak to cały czas opieka paliatywna), tylko do Mamy, która w oparciu o to co usłyszy od lekarza, podejmie właściwą dla siebie decyzję.

Dziękuję Wam wszystkim za odpowiedzi, gdyż każda z nich świadczy przecież o Waszym zaangażowaniu w sprawę... :flower:
Magda

[ Dodano: 2013-05-02, 13:49 ]
Załatwiłam konsultację na 13 maja w Łodzi u dobrego radioterapeuty. Byłam nawet zdziwiona łatwością zapisu i dobrym terminem. Myślę, że od początku choroby mamy spotykamy się z dużą życzliwością i zrozumieniem ze strony pracowników służby zdrowia. Oby tak dalej...
Pozdrawiam wszystkich zmagających się z chorobą. Magda.
_________________
Tata NDRP, Mama DRP
 
magdal 



Dołączyła: 05 Lut 2013
Posty: 500