postanowiłam odświeżyć wątek założony przez Romana , ja sama nie piszę bloga ale chciałabym polecić Wam bloga Zbyszka który odszedł 29 września zeszłego roku oraz jego profil na YOU TUBE , Zbyszek pisał piękne wiersze , które warto przeczytać .
mam pytanie do tych, którzy piszą własnego bloga: gdzie najlepiej założyć bloga? coraz częściej myślę o założeniu własnego.....ale nie znam się na tym .....
Witam serdecznie.
Ja piszę na blog.onet.pl łatwo tam się pisze, ale system jest niewydolny i czasami wszystko się zawiesza. Jednak w ciągu najbliższych tygodni ma się tam wszystko zmienić (podobno na lepsze). Ma zostać wdrożony nowoczesny system obsługujący blogi i umożliwiający korzystanie z wielu funkcji. Czekam na to z niecierpliwością.
Pozdrawiam.
Witaj Pablo.
Myślę, że każdy z nas próbujący pisać bloga zadaje sobie to pytanie co Ty.
Ja przeniosłem swojego bloga z onetu na blog.pl ale też nie jestem z tego tytułu nazbyt szczęśliwy, w pewnym okresie straciłem kontrolę nad szablonem, przestał on reagować na moje próby ustawienia szablonu w taki sposób aby realizował moje oczekiwania, może wynika to z mojej niewielkiej wiedzy informatycznej i umiejętności budowania strony www, ale po kilku próbach zrezygnowałem z dalszych prób.
Myślę że każdy użytkownik portali ma swoje zastrzeżenia do administratora swojego bloga... ale to jest chyba normalne.
Onet rozwalił mnie totalnie a obietnice jak na razie są zupełnie bez pokrycia i nadziei na realizację.
Podaj adres swojego bloga, napewno wielu z nas będzie chciało zapoznać się z Twoimi przemyśleniami.
Pozdrawiam serdecznie
Ja też coś zaczęłam pisać, ale na razie tak niemrawo mi idzie. Czasami samopoczucie gorsze i nie uzupełniam wpisów codziennie. Mimo to zapraszam: http://gastrinoma.blogspot.com
Witaj Romanie.