1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 2
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Bardzo proszę o interpretację wyników -przerzuty na wątrobę-
missy

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4828

PostDział: Nowotwory przewodu pokarmowego   Wysłany: 2016-04-23, 21:32   Temat: Bardzo proszę o interpretację wyników -przerzuty na wątrobę-
Marzena005,
Nie, nie jestem w stanie. Po pierwsze nie jestem lekarzem, a po drugie widzę tylko wyniki a nie pacjenta. Ważny jest jego stan ogólny, inne schorzenia, tzw.całokształt. Dopiero wtedy można próbować oceniać sytuację i wypowiadać się na temat dynamiki choroby.
Ale tutaj znowu punkt 1 - to lekarz może podejmować się takich ocen.
  Temat: Bardzo proszę o interpretację wyników -przerzuty na wątrobę-
missy

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4828

PostDział: Nowotwory przewodu pokarmowego   Wysłany: 2016-04-22, 22:23   Temat: Bardzo proszę o interpretację wyników -przerzuty na wątrobę-
Marzena005,
Pierwsze badanie ( tk) wskazuje na obecność patologicznej masy w obrębie odbytnicy oraz na mnogie przerzuty nowotworowe w wątrobie. Wynik biopsji da odpowiedź na to, z jakim konkretnie nowotworem mamy do czynienia. Bo z badania obrazowego wynika ogólnie, że jest to ( najprawdopodobniej) rozsiany rak odbytnicy.
Pozostałe badania laboratoryjne mówią o wielu nieprawidłowościach w organiźmie spowodowanych przez zaawansowaną chorobę nowotworową: